17 Şubat 2017 Cuma

BİR HIRKA DAHA MIII ????

                            Merhabalar;
                            Daha çookk hırka göreceksiniz burada ;)) Aslında 15 tatilde kestiğim bir hırka bu ve ne keserken ne de dikerken fotoğraflayamadım. Tamaaammm itiraf ediyorum yaptım oldu tarzı bir hırka bu ve sevmedim kendisini. Ama yine de giyeceğim :))

                                 Kumaşım birparcakumas ın instagram hesabından. Simli, kalın, astarlı ve pırıl pırıl bir triko. Aslında tunik olarak kestim ama simli dokuması kaşındırır düşüncesiyle hırkaya dönüş yaptı kendileri :)) Tamamen uydurmasyon bir hırka oldu ;)) Tabikii düz boy ipliğine dikkat ettim o kadar da değil artık :)) 

                                     Standart üst beden kalıbını kullanarak yaptım. Baktım tunik olarak rahat değil ön ortadan bir makas attım ve ön parçayı ikiye ayırdım. 7cm. genişliğinde uzun bir bant hazırladım ve bu bandı ikiye katlayıp ön ortası ve yaka çevresine overlokla diktim.

                                  Etek ucunu ve kol ağzını da çift iğneyle diktim. Ki bence penye ve triko gibi kumaşların uç kısımlarının çift iğneyle kapatılması reçme gibi bir görüntü sağlıyor şiddetle tavsiye ederim ;))

                             İşte kumaşımın yakın görüntüsü. Yukarıdaki fotolarda da iç kısmı görünüyor. 
                             Dedim size bu sıralar ceket ve hırkaları bol bol göreceksiniz sayfamda. 
                            Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı ve booll dikişli günler ;)))




14 yorum:

  1. Elinize sağlık Aycan hanımcığım,ben de sizin gibiyim,bir şeye taktım mı,bir zaman hep onu yapıyorum.İyidir iyidir,siz dikin,biz zevkle bakarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar gelsin diye çok hevesliyim ya ondan sanırım ;)) Teşekkürler..

      Sil
  2. eline sağlık canım, hiçte fena değil haksızlık etme bir de üzerinde görelim, eminim çok yakışıyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım aslında fena durmuyor üzerimde istediğim şey olmadı ya ondan hırsım ;))

      Sil
  3. Aramiza hosgeldinnnn yaptim olducu hanimmm:)))
    Sevmediysen seven birileri bulunur bak, aklinda bulunsun:))
    Bu arada ben sen astarladin sandim instagramda gorunce yok artiiikkkk dedim, hirkayada astar yapmis hatun:))
    Chic ve isil isil gorunuyor guzel gunlerde kullan. Sana deli yakistigina eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk efendim hoş bulduk :)) beğenmedim ama giyeceğim yine de ;)) yok yahu hırkaya da astar dikecek kadar delirmemişimdir herhalde sanırım ;)) çok teşekkürler canımsın...

      Sil
  4. Sade ve şık bir parça olmuş nasip tuniğe değil hırkayamış güzel günlerde giyesin Aycancım ben beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim tatlım evet hırka olası varmış ;))

      Sil
  5. Simli olsun çamurdan olsun bence çok güzel görünüyor iyi günlerde giy aycancım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ;)) Çok teşekkürler beğenmene sevindim :))

      Sil
  6. Elinize sağlık. Kumaşı da güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim böyle parlak şeyleri ;)) Teşekkürler hocam :))

      Sil
  7. Ben de takipteymisim tekrar kontrol ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır aslında birbirimizi takipteyiz ;)) Tekrar hoş geldiniz :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...