24 Mayıs 2014 Cumartesi

YARDIM EDER MİSİNİZ ?


                           Blog sayfasının hem üstünde hem de alt kısmında bu reklamlardan var. 3 gündür ne yaptıysam başarılı olamadım. Ben bu reklamları onaylamadım. Acaba sadece ben mi görüyorum yoksa sizlerde görüyor musunuz?
                           Bizden habersiz bloggerın böyle bir uygulamasımı var ? Virüsmü diye de düşünüyorum. Bilgisi olan varsa benimle de paylaşırsa çok sevinirim. 

 
                              Bir de bu izleyiciler butonuyla başım belada. Canı isteyince geliyor canı isteyince gidiyor. Değmesin yağlı boya blogunun sahibesi bu konuyla ilgili bir yazı paylaşmış. Fakat ben beceremedim bir türlü. Ne anlattıysa yaptım fakat olmuyor. Kumanda paneli- yerleşim- gadget ekle- html-java diye ilerliyoruz sonra sayfasında verdiği kodları giriyoruz. Fakat bu html eklede iki bölüm var. 1 başlık, 2 içerik. İkisinide denedim ama olmadı. Bunu da bir bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.
                            Bilmemek çok zormuş. Anlamıyorum bu bilgisayar işlerini. Bunlarla uğraşmaktan yayın giremez oldum. Daha da olmazsa böyle bırakacağım napalım.
                           Hepinize mutlu haftasonları. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)))

18 yorum:

  1. bana reklam görünmüyor canım... izleyiciler gadgetı zaman zaman bende de sorun çıkarıyor... sayfayı yenileyip bekleyince geliyor...
    fazlasını bilemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sadece ben görüyorum o zaman. Çok sağolun :))

      Sil
  2. Tatlim bendede görünmüyor reklamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi o zaman çünkü hiç hoş reklamlar değil sevindim... Teşekkürler.

      Sil
  3. Canım ben de reklam görmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah çok garip bir durum. Sanırım benim bilgisayarda virüs var. Neyse sizlerin görmemesi iyi. Bende bakmam artık napalım. Bu arada ilginize teşekkürler :)))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemin Hanım :)) Sanırım benim bilgisayarda virüs var..

      Sil
  5. tam sizin sorunuzu anlamadım reklam yok görmüyorum ,her şey iyi gözüküyor kendi blogumda da size cevap verdim bütün kodları içerik bölümüne ekliyoruz başlık başlık yani eğer isterseniz kendi gatgetine(butonuna ) bir ismi vermek o zaman başlık yerine istedi ismi verebilirsiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şükran Hanım tekrar deneyeceğim :))

      Sil
  6. Reklam görünmüyor canım . İzleyiciler bazen öyle oluyor. Bekleyince geliyor. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlknurcum reklam benim bilgisayarla ilgili, virüs var.

      Sil
  7. Göremedim ben de...

    ben de beklerim aycan ulus... :)

    YanıtlaSil
  8. Reklam görünmüyor Sevgili Aycan için rahat olsun, özel bir şey yapıp düzeltmediysen şu an ben göremedim.. Gerçi aradan bir kaç gün geçmiş, halolmuştur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Handan Hanım duruyor. Sadece bana özel reklammış bunlar :)))

      Sil
  9. Farkli bir internet arayici ile sayfaniza bakmayi deneyin. Chrome da bu sorunla karsilasiyorsaniz chrome extension (eklenti galiba turkcesi) kismina bakin begenmediginz tanimadigini eklentileri kaldirin. Chrome kullanmiyorsaniz chrome a gecin bence. Kolay gelsin. Duygu

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...