28 Ocak 2014 Salı

SÜET KUMAŞTAN ÇAN ETEK


                              Geçen sene aldığım metresini 3 TLye aldığım süet kumaştan çan etek diktim. Sadece bir eteklik almışım kumaşı ve şimdi diyorum ki acaba o sırada ne düşünüyordum. Çok pişman oldum keşke biraz daha alsaydım bu eteğin üzerine aynı kumaştan yelekten çok hoş olurdu.
                              Normal dar etek kalıbı kullandım. Çanlığı vermek için etek ucundan 3-4cm. isteğe bağlı genişletim kalça kısmıyla birleştirdim. Ben 3cm. genişlettim. Keşke keserken fotoğraflasaydım. Ama tatile çıkıyoruz aceleyle bitirdim ve bir an önce yayınlamak istedim.

                               Etek ön ortadan da arka ortadan da dikişli. Çünkü kumaşta dokuma hatası vardı bende bu şekilde yaptım. Hem bu sefer önden yırtmaçlı oldu eteğim. Ama hoş olduğunu düşünüyorum değişiklik iyidir.

                                  Kumaşın üzerine yerleştirdim cepleri. Fotolar kötü olmuş maalesef hava çok kapalı ve resimler soluk çıkıyor. Umarım görebiliyorsunuzdur.

                                 Metal dişli fermuar kullandım. Benim çok hoşuma gitti bakalım siz ne diyeceksiniz ? Birde resimler güzel olsaydı süper olacaktı. Işık yaksam parlıyor yakmasam soluk çıkıyor ayarlayamadım bir türlü.
                                 Oğluşumun karnesi güzel gelince biraz gezdirelim dedik ve Bursa'ya teyzemize gitmeye karar verdik. Hem ziyaret hem alışveriş bakalım halledebilecekmiyiz.
                 Herkese mutlu günler, mutlu haftalar, mutlu tatiller.....



10 yorum:

  1. Çok beğendim, bu kumaştan bir etek vardı burdada bunun gibi bir model, çok heves etmiştim ama bu renk kumaş bulamadım. Çok hoş olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nebihan Hanım beğenmenize sevimdim :))

      Sil
  2. Resim sorunu çoğumuzda var sanırım ama etek çok güzel görünüyor üzerine yelekte çok hoş olurdu gerçekten.Güle güle giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resim büyük sorun ışık olsa bir dert olmasa ayrı dert. Yeleğe yanıyorum cidden ayrıca beğenmenize sevimdim :))

      Sil
  3. Her dolaba lazım böyle bir etek , çok güzel olmuş, şimdi o yola çıkmalar ne güzeldir , yolunuz açık olsun , mutlu tatiller olsun , sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım bendende sevgiler

      Sil
  4. ellerine sağlık çok güzel görünüyor. bursaya gitmişken kumaş almamak olmaz değil mi :) alırsan fotoğraflarını bize de göster ama :)

    YanıtlaSil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...