28 Kasım 2013 Perşembe

BİR CEKET , BİR DÜĞÜN, BİR HASTALIK.....

                       En son yayını ne zaman yaptım ve şuan nereden başlıcam bilemiyorum. Geçen haftasonu düğünümüz vardı ve elti oldum. 12 yıl sonra kıdem atladım bir üst seviyeye geçtim. Malum yağmurlu günlerdeyiz ve İzmir'i sel götürmek üzere. Bende düğünde giymek için imitasyon kürkten bir ceket diktim. Ama üzerimde hiç fotoğraflayamadım. Çünkü bütün gece misafir karşıladım ve yenge olarak geline yardımcı oldum kusura bakmayın artık. Yinede sizlere düğünden bazı kareler göstericem. Şimdi gelelim cekete....

                                Yeni çıkan burdalardan birenden çıkardım kalıbı ve ilk defa bir burda kalıbı sorunsuz üzerime oldu. Aslında bolero ceket arası bir şey oldu.


                           Abiye bir ceket olduğu için yakasına kocaman taşlı bir düğme diktim. Zaten bayılıyorum parlak taşlı pullu şeylere. İç kısmında büyük boy 2 tane çıtçıt var.


                                   Üstteki resimde kına gecesinden. Yağmur şakır şakır yağarken biz eğlenmeye çalışıyorduk. Dediğim gibi sağa sola koşturmaktan fazla resim çekemedim. Zaten aksiliklerin üstüste geldiği bir hafta oldu.


                                    Geline babası kuşak bağlıyor. Baba evinden çıkmadan önce olur bu merasim bizde. Ben çok ağladım niye bilmiyorum ama onların birbirlerine sarılmaları falan beni çok duygulandırdı...


                                    Ve işte yeni evli çiftimiz. Aksiliklerden biride düğünde fotoğrafçı yoktu ve biz bunu düğün bitiminde fark ettik. Anlaşmada kiraladığımız yerin fotocuyu ayarlaması gerekiyordu ama maalesef yoktu. Biz ne çektiysek onlar var.


                                Bir arkadaş sağolsun aklına gelmiştede bizim resmimizi çekmiş yoksa bizimde yoktu bir hatıramız. Eşimin ceketi ve kravatı fırlatıp attığı benimde topukludan babete geçtiğim an. Baksanıza yorgunluktan baygın bir vaziyetteyim.

                                Dediğim gibi aksiliklerin birbiri ile yarıştığı bir hafta oldu bizim için. Gelin arabası kaza yaptı ki allahtan onlar içinde değildi. Ve oğluşum hastalandı doktor böbreklerinde sorun olabilir dedi. Bizi İzmir Behçet Uz Çocuk Hastanesi'ne sevk etti. Yarın oradayız lütfen bizim için dua edinde paşamda birşey çıkmasın. İnsanın içi acıyor. Hep iyi düşünmeye çalışıyorum umarım iyi olur.
                               Hepinize mutlu günler diliyorum. 

13 yorum:

  1. Aksilik olmadan düğün olmuyor zaten canım ne güzel geçmiş yine de. Allah mesut etsin. Elbisen çok yakışmış bu arada söylemesem olmaz :)

    Oğlunun bir şeyi yoktur İnşallah, tedbir içindir de içini ferah tut, dualarımız seninle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nebihan Hanım güzel sözleriniz için :)

      Sil
    2. Evet aksilik olmadan olmuyor ama yinede biraz fazlamı oldu ne :) Herşeyin hayırlısı. Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim. Bende tedbir için olduğunu düşünüyorum içimi böyle rahatlatıyorum :)

      Sil
  2. keyifle okudum yazını. Benim düğünüm de fotoğrafçı yakmıştı tüm fotoğrafları. Aksilik olmadan olmuyor işte. Oğluna çok geçmiş olsun. İnşallah önemli bir sıkıntı olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım çok teşekkür ederim. Evet o aksilikler olmadan olmuyor bizde nazar boncuğu diyoruz artık :)

      Sil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun oğluna önemli bişey çıkmaz inşallah...yeni evli çifte mutluluklar dilerim bi yastıkta kocasınlar...aksilikler olsada düğün güzel geçmiş görünüyo...sende çok zarif ve şık olmuşsun kırmızılar içinde...ceketinede bayıldım o taşı dikmekle iyi etmişin ayrı bi zarafeti olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize çok sevindim. Oğlum adınada teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Aycan hanım, pek çok şey yaşamışsınız yeni farkettim ve çok üzüldüm, kusuruma bakmayın lütfen. Öncelikle çok çok geçmiş olsun, oğlunuzun böbreklerinden rahatsızlanması beni çok üzdü, çünkü bu tarz bir rahatsızlığım da vardır onu ayrıca konuşuruz. Büyük geçmiş olsun dilerim önemli bir sorun söz konusu değildir. Düğün çok hoş ve yorucu olmuş, elinize sağlık, ceket gerçekten çok çok güzel ve bu arada sizin kırmızı siyahlı giysinize de bayıldım doğrusu, incecik dal gibisiniz maşallah. Düğün fotoğraflarında bu tarz aksilikler olabiliyor, olsun en azından sizler de çekebilmişsiniz diyorum. Sevgi ve selamlarımla, mutluluklar diliyorum yeni evli çifte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan Hanım çok naziksiniz. Beğenmenize sevindim. Bu arada oğluşum kum dökmüş. Bunada şükür korkulacak bir sorun yokmuş.

      Sil
  6. Aycancım her düğünde olur böyle şeyler Allah dermansız dert vermesin. Yeni evli çifte mutluluklar diliyorum. Oğuluşuna da çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Çoktan gelmiş geçmiş hepsi çok şükür. Oğluşun iyidir inşallahhhhhhh...
    Ceket-boleronu çok beğendim ve bence şık düğmen isabet olmuş. Başka birşey sırıtırdı zaten :) Dikiş bilmenin güzellikleri işte diktin kullandım bitti, aramadı boşu boşuna istediğin gibi birşey bulana kadar insanın canı çıkıyor bazen :) Fakattt kırmızı elbisene bittim sana da çok yakışmış güzelim...
    Evel atlamışsın rütbe almışsın ama yaşın hiç öyle demiyor :) (laf aramızda eltin senden büyük gösteriyor belki de öyledir bilmem ama incecik dal gibi gencecik bir bayansın kız sen daha :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için o elbiseyi bulmak için gezmediğim yer kalmadı ve sonunda istediğime ulaştım. Aslında eltim 2 yaş büyük benden belki de makyajdan öyle gösteriyordur. Oğlum adınada teşekkür ederim şimdi daha iyi. Ayrıca beğenmene sevindim :))

      Sil

29 EKİM ETKİNLİĞİ

                            Merhabalar; Çok uzun zaman oldu buraya yazmayalı biliyorum. İnşallah bu etkinlik vesilesiyle geri dönmüş olurum...